Styromatic A/S
Sintrupvej 25 A
DK - 8220  Brabrand

 

CVR: DK76563314  

 

Telefon +45 8745 3100
Fax + 45 8745 3111

 

sales@styromatic.dk
Kontakt

 

Impressum - AGB

Returnering af produkter til reparation eller service.

Såfremt en vare er defekt, enten ved levering eller senere indenfor garantiperioden, samt hvis du skal have udført service på dit produkt, skal du have et RMA-nr. for at kunne sende varen retur til os.


RMA-nr. er for at hjælpe os med, at styre returnerede varer, idet vi får mulighed for at give en hurtigere og mere præcis afhjælpning af fejlen, hvad enten du skal have den returnerede vare repareret, serviceret, ombyttet eller krediteret.


Kort efter vil du modtage et RMA-nr., som du skal påføre pakken med returvaren og følgeseddelen. RMA-nr. sendes til din E-mail.


Udfyld venligst denne RMA formular, så sender vi et RMA nummer.

Hvornår får min vare service?

Når vores testafdeling modtager varen, begynder vi omgående, at arbejde med det.
Normalt er alle reparationer færdige indenfor 14 dage efter modtagelsen.
Fordelen med RMA systemet er, at alle reparationer, der er pre-booket, er skemalagt i vores system.


På denne måde kan vi allerede ved modtagelsen - straks begynde at arbejde med dem og undgå unødige forsinkelser.
Når reparationen er færdig, sender vi det retur fragtfrit, hvis det er en garantireparation

Ønskes yderligere information, kontakt os da venligst på tlf. 8745 3100 eller E-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Hvor længe gælder et RMA nummer?

Efter at du har modtaget RMA nummeret med E-mail, skal varen være modtaget af Styromatic indenfor 7 dage ellers er RMA nummeret ikke længere gyldigt.

Vare uden RMA nummer.

Hvis der sendes vare retur uden et RMA-nummer vil disse blive afvist og sendt tilbage, uden der er foretaget service/reparation, for din regning.

Link til: RMA formular